YAĞLARINIZDAN KURTULUN : SUNA DUMANKAYA

KİRAZ SAPINDAN ÇAY YAPIN YAĞLARINIZI YAKIN

Suna DUMANKAYA - Kilo probleminiz varsa, kendinize bir iyilik yapın ve zayıflamak için bikini mevsimini yani yaz aylarını beklemek yerine, şimdiden harekete geçin. Diyetinizi sporla da destekleyin. Yağ yakımınızı hızlandırmak için kiraz sapından çay yapıp için.

Bir süredir kilo vermek için uğraşıyorum. Diyetin yanında düzenli olarak spor da yaparak, sağloklı bir şekilde incelmeye çalışıyorum. Bana, zayıflama sürecime katkıda bulunacak ve yağ yakımını hızlandıracak bir formül tavsiye edebilirmisiniz? Z.K./İstanbul

Bir tutam adaçayı, biberiye, keten tohumu, papatya, kiraz sapı, sinemaki ve mercanköşkünü bir tencere suyun içinde beş dakika boyunca demleyin. Hazır olunca süzün ve cam bir şişenin içine doldurun.

Bu karışımdan her akşam bir fincan içerek, metabolizmanızı ve yağ yakımınızı hızlandırabilirsiniz.

METABOLİZMANIZI ANANASLA HAREKETLENDİRİN

Beslenmeme çok dikkat ediyorum ve fırsat buldukça spor yapıyorum. Ama yine de istediğim gibi zayıflayamıyorum. Sanırım metabolizmam yavaş çalışıyor. Hızlandırmak için ne yapabilirim? M.A./Bursa

Eğer metabolizmanız yavaş çalışıyorsa, yağ yakmakta zorlanırsınız. Bu durumun önüne geçmek için ananası soyup, ince ince dilimleyin. İçine nane, ceviz yağı, badem yağı ve bir adet kabuğu soyulmuş limon ekleyip, blender'dan geçirin. İsterseniz bir kaşık bal da ilave edip buzdolabında saklayın.

Bu karışımdan, sabah-akşam tok karnına bir bardak için.